مجله سنا

کتاب برونر سودارث pdf

برونر سودارث 2022 pdf | کتاب برونر سودارث pdf | سنابوک

کتاب برونر سودارث 2022 pdf درباره پرستاری داخلی جراحی است. برونر سودارث شامل موضوعات برونر مفاهیم پایه در پرستاری، برونر اتاق عمل، برونر تنفس و تبادلات گازی، برونر قلب و عروق، برونر خون شناسی (هماتولوژی)، برونر ایمونولوژی آلرژی ایدز و روماتولوژی، برونر ارتوپدی، برونر گوارش، برونر متابولیسم و آندوکرین، برونر کلیه و مجاری اداری، برونر تولید مثل و بیماری های پستان، برونر پوست و سوختگی، برونر چشم و گوارش، برونر مغز و اعصاب، برونر عفونی، اورژانس و بحران است.

دانلود کتاب برونر سودارث 2022 pdf

برای دانلود کتاب برونر سودارث pdf به لینک زیر مراجعه کنید.

مطالعه برونر سودارث 2022 pdf ممکن است کمی برایتان سخت باشد. زیرا مطالعه یک کتاب تخصصی مانند برونر و سودارث در وسایل الکترونیکی مانند گوشی و تبلت به چشم‌هایتان آسیب می‌زند و تمرکزتان را کاهش می‌دهد. مسلما خرید کتاب برونر و سودارث به صورت چاپی تاثیر بیشتری در فهم شما از مطالب خواهد داشت. شما برای خرید کتاب برونر و سودارث می‌توانید به سایت سنابوک مراجعه کنید. همچنین برای سهولت در تهیه کتاب‌ها، شما می‌توانید مجموعه کامل برونر سودارث را از سایت سنا بوک تهیه کنید.

همچنین انتشارات سنا کتابی با نام تغییرات برونر یا نکات، تغییرات و اضافات پرستاری داخلی و جراحی برونر و سودارث 2022 دارد که به مقایسه کتاب برونر و سودارث ۲۰۱۸ و برونر و سودارث ۲۰۲۲ می‌پردازد. این کتاب، مناسب دانشجویان و اساتید حوزه پرستاری است که می‌خواهند تفاوت کتاب‌ها را در چاپ قبلی و جدید بدانند. همچنین دانشجویانی که قصد شرکت در کنکور را دارند و با کتاب برونر و سودارث ۲۰۱۸ تعلیم دیده اند می‌توانند این کتاب را تهیه کنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

1 فکر در مورد “ کتاب برونر سودارث pdf

  1. زهرا متقی گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *