مجله سنا

معرفی کتاب های ارشد مامایی

معرفی کتاب های ارشد مامایی

چقدر کتاب های ارشد مامایی را می شناسید؟ ویژگی های منابع ارشد مامایی را می دانید؟

پس از تحقیق در رابطه با دروس و ضرایب منابع ارشد نوبت به انتخاب درست منابع کارشناسی ارشد رشته مامایی اولین قدم به سوی موفقیت به حساب می آید. شرط قبولی در هر آزمونی انتخاب منابع درست و مطالعه اصولی همان منابع است.

منابع ارشد رشته مامایی سازمان سنجش معمولاً منابعی هستند که توسط سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور به داوطلب معرفی می شوند. فلسفه معرفی منابع از سوی سازمان سنجش این نیست که داوطلب حتما باید همان کتاب را تهیه و مطالعه کند صرفا به این خاطر است که طراحان سوالات بدانند که طراحان سوال از چه منابعی استفاده می کنند. متقاضیان با توجه به زمان و شرایط زندگی روزمره خود باید بهترین کتاب ارشد مامایی مناسب خود را انتخاب نمایند که در حین خلاصه بودن یک منبع کامل باشد. کتاب هایی را تهیه کنید که طبقه بندی شده و سرفصل هایی را دارا باشد که شما برای آزمون ارشد مامایی وزارت بهداشت به آن نیاز دارید.

هر کدام از کتاب هایی که توسط دفترچه راهنمای آزمون ارشد وزارت بهداشت تحت عنوان منابع ارشد مامایی معرفی شده است لزوما برای شما مفید نیست. امروزه افراد مشغله های کاری و  تحصیلی بسیاری دارند و باید بر اساس شرایط زندگی خود کتاب مناسبی را انتخاب کنند. پیش می آید که رفرنس های معرفی شده از طرف وزارت بهداشت بسیار زمان بر و بی فایده است. پس با تهیه منابع کنکوری و طبقه بندی شده بر اساس مباحث پر تکرار ارشد مامایی شما می توانید از تمام وقت خود به درستی استفاده کنید و مطمئن باشید با برنامه ریزی درسی درست می توانید از رتبه های برتر در رشته خود باشید. شاید بخاطر لحن نوشتن متون کتاب رفرنس معرفی شده ارتباط برقرار کردن با این کتاب ها دشوار باشد. همه ما کنکور کارشناسی را پشت سر گذاشته ایم حدودا اکثرا  اطلاعات کمی از کنکور داریم. پس برای کنکور ارشد مامایی نیز بعضی از افراد به دنبال تهیه کتاب های تست و خلاصه هستند. موسسه علمی سنا در زمینه مامایی کتاب های بسیاری ارائه کرده است که در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای کسب رتبه تک رقمی این مطلب را تا انتها بخوانید.

کتاب تست برای ارشد مامایی

پس از پیدا کردن بهترین کتاب های ارشد مامایی نوبت به خرید کتاب تست برای رشته مامایی است. برای تسلط بیشتر بر کنکور ارشد وزارت بهداشت و انتقال مطالب به حافظه بلند مدت علاوه بر خواندن کتاب های صفر تا صد و خلاصه باید سراغ کتاب تست برای ارشد مامایی نیز بروید. کتاب جعبه سیاه ارشد مامایی یکی از کتاب های تست بسیار خوب در این رشته است. ابتدای هر فصل درسنامه کوتاه و مختصری وجود دارد که این امر موجب افزایش تسلط بر روی موضوع می شود. این کتاب در واقع مجموعه تست ها و آزمون های ارشد و دکتری 5 یا 6 سال اخیر است. پاسخنامه تشریحی دیگر ویژگی کتاب جعبه سیاه ارشد مامایی است. علاوه بر نشان دادن جواب درست سوال به تشریح و توضیح سوال و جواب پرداخته است این موضع کمک بیشتر به یادگیری و به یاد ماندن سوال و پاسخ می کند.

کتاب زبان ارشد مامایی

یکی از دروس کنکور ارشد مامایی که باید بر آن تسلط کامل داشته باشید و ضریب بالایی هم دارد زبان است. کتاب زبان ارشد مامایی نیز باید شامل درسنامه و تست باشد علاوه بر این نباید وقت زیادی از شما بگیرد.

کتاب نود پلاس زبان ارشد انتشارات سنا یکی از بهترین کتاب های موجود در بازار است. این اغراق نیست که این کتاب بهترین کتاب زبان ارشد نام دارد چرا که برخلاف ظاهر کوچکش تمام نکاتی که شما باید برای کنکور آگاه باشید را به شما ارائه می کند. همانطور که از نام این کتاب پیداست شما با خواندن آن می توانید تا 90 درصد سوالات زبان کنکور را درست بزنید. حال نوبت به انتخاب و خرید یک کتاب تست کامل است تا بدون هیچ استرسی سر جلسه حاضر شوید. پیشنهاد ما جعبه سیاه زبان ارشد سنا است. ابتدای هر فصل از این کتاب درسنامه کوتاهی برای شما تهیه شده و بعد تست های سال های گذشته و چندین تست تالیفی جمع آوری و ارائه شده است. در واقع شما با خرید یک کتاب به سوالات ده سال گذشته کنکور نیز دسترسی دارید. یک مزیت دیگر کتاب جعبه سیاه زبان ارشد که یکی از کتاب های ارشد مامایی محسوب می شود پاسخنامه تشریحی این کتاب است. هر سوال و پاسخ را به صورت تشریحی و کامل برای مخاطب شرح می دهد و دلیل یا دلایل درست و غلط بودن آن را برای افراد آشکار می کنند.

نتیجه گیری

کتاب های ارشد مامایی زیادی در بازار وجود دارد. اما موفقیت برای کسی است که انتخاب درستی کند و کتاب خوبی را برای مطالعه انتخاب کند. اگر در انتخاب کتاب مردد هستید و نمی دانید کدام کتاب را انتخاب کنید ابتدا در رابطه با هر کتابی که در ذهنتان دارید تحقیق نمایید و در نهایت پس از دریافت مشاوره کتاب مناسب را انتخاب کنید. موسسه علمی انتشاراتی سنا علاوه بر چاپ و نشر انواع کتاب های پزشکی و پیراپزشکی خدماتی نیز در زمینه مشاوره برای انواع رشته ها نیز ارائه می دهد. می توانید با موسسه تماس حاصل کنید و از مشاوره تلفنی استفاده نمایید. یا از بخش ارسال پیام در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *