بررسی و معرفی کتاب

معرفی کتاب برای آزمون MHLE

برای آزمون mhle چی بخونم ؟

برای آزمون mhle چی بخونم ؟ در حال حاضر و طی چند سال اخیر ناشرین پزشکی به مقوله آزمون زبان وزارت بهداشت توجه چندانی نداشته اند. از این رو بسیاری از داوطلبان آزمونMHLE به کتاب های دیگری همچون تافل کیت و… پناه می آوردند که رفرنس کامل و اختصاصی برای این آزمون نبود. تنها مرکزی که این چند سال بصورت تخصصی بر روی آزمون MHLE کار کرده و کلاس یا دوره های فشرده برای این آزمون برگزار می کند، موسسه سنا است. علاوه بر این موسسه سنا کتاب های زبان در زمینه آزمون زبان mhle و زبان کارشناسی ارشد و زبان دکتری وزارت بهداشت به چاپ رسانده است.

کتاب MHLE به زبان ساده

کتاب MHLE به زبان ساده بر اساس ساختار آزمون ام اچ ال ای ، مباحث لغات، گرامر، درک مطلب و… را با متون و جملات پزشکی و نیمه پزشکی آموزش داده است. بخش اول این کتاب به گرامر و نمونه سوالات طبقه بندی شده در این مبحث می پردازد. در بخش دوم لغات ضروری برای MHLE آورده شده است. در بخش سوم تست های لغت سال های گذشته و در بخش چهارم نمونه سوالات درک مطلب پرداخته شده و در فصل انتهایی یعنی فصل پنجم نیز چند نمونه سوال ام اچ ال ای سال های قبل آورده شده است.

MHLE به زبان ساده

۳۷۶,۰۰۰ تومان

کتاب جعبه سیاه MHLE

کتاب تست جعبه ی سیاه شامل چهارده دوره سوالات آزمون MHLE مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت در سنوات اخیر است که برای داوطلبان همراه با پاسخ به چاپ رسیده است. کتاب جعبه سیاه سنا در اسفند 98 توسط انتشارات علمی سنا به متقاضیان این آزمون ارائه شد.

نود پلاس زبان ارشد و MHLE

کتاب جیبی لغات کتابی بسیار مفید برای زبان آزمون ارشد و زبان دکتری وزارت بهداشت است. چون دیدگاه طراحان سوال پزشکی است و بسیاری از لغات و متونیی که برای طرح سوال می آورند بر پایه پزشکی است

نود پلاس زبان انگلیسی

۲۸۲,۰۰۰ تومان

جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

بدلیل یکی بودن اساتید طراح سوال زبان آزمون ارشد با آزمون ام اچ ال ای ، سوالات لغت و متون درک مطلب کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی ، برای داوطلبان آزمون mhle بسیار مفید خواهد بود. لذا ما تهیه این کتاب را نیز توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *