داوطلبان کنکور وزارت بهداشت معمولا برای قبولی در کنکور، در کلاس ارشد وزارت بهداشت شرکت می‌کنند. به‌طورکلی داوطلبان برای قبولی در کنکور باید به خوبی دروس‌ را مطالعه کنند و به تسلط بر مفاهیم برسند. همانطور که می‌دانید رقابت بسیار زیادی در کنکور ارشد وزارت بهداشت است، در نتیجه شما باید تمام توان خود را برای تسلط بر دروس و مطالب صرف کنید.

شما برای قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت به سه چیز نیاز دارید:

کلاس ارشد وزارت بهداشت

کنکور آموزشی وزارت بهداشت

بسته های آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلاس ارشد وزارت بهداشت | سنابوک

کلاس ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان برای یادگیری مطالب کنکور و تسلط بر دروس کنکور ارشد، نیاز دارند که در کلاس ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند. اساتید معمولا در این کلاس‌ها به بیان نکات کنکوری و مهم دروس می‌پردازند. همین امر موجب می‌شود که داوطلبان به طرز چشمگیری در درک مطالب جلو بیفتند و زمان خود را برای مطالعه مباحث بیهوده هدر ندهند. موسسه علوم پزشکی سنا، کلاس ارشد وزارت بهداشت را برای آمادگی داوطلبان ارشد وزارت بهداشت برگزار می‌کند.

موسسه علوم پزشکی سنا، کلاس ارشد وزارت بهداشت در رشته‌های مختلف مانند کلاس ارشد بیوشیمی، کلاس ارشد پرستاری، کلاس زبان ارشد وزارت بهداشت و … برگزار می‌کند. در این کلاس‌ها اساتید خوب حوزه علوم پزشکی به تدریس دروس و نکات مهم می‌پردازند و خیالتان را بابت قبولی در کنکور راحت می‌کنند.

موسسه علوم پزشکی سنا جزو بهترین موسسه کنکور ارشد وزارت بهداشت در ایران است. چراکه این موسسه تا به امروز توانسته است کلاس‌ها و آزمون‌های جامع و خوبی در حوزه علوم پزشکی برگزار کند و هر ساله تعداد قبولی های کنکور ارشد وزارت بهداشت را بیشتر کند. در ادامه به معرفی شیوه کلاس‌های سنا می‌پردازیم.

چرا کلاس های ارشد سنا؟

  • چون موسسه سنا به صورت تخصصی فقط در حوزه علوم پزشکی فعالیت می‌کند و تمرکز بیشتری بر این حوزه دارد، در نتیجه بازدهی بیشتری دارد.
  • چون کلاس های سنا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بنابراین هرجایی از ایران که باشید به راحتی می‌توانید در کلاس‌ ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
  • چون ویدیوهای کلاس‌ها آرشیو می‌شود و تا روز کنکور در پنلتان می‌ماند و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید سراغ فیلم‌های آموزشی بروید و مطالب را مرور کنید.
  • چون در کلاس‌های سنا گروه پرسش و پاسخ با استادان داریم که این باعث می‌شود هر زمان که برایتان سوال پیش آمد، به‌راحتی سوالتان را از استادتان بپرسید.
  • چون اساتید متخصص و با تجربه‌ای در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند و  با تدریس مطالب مهم و مفید، موفقیتتان در کنکور را تضمین می‌کنند.
  • چون سنا فقط یک موسسه آموزشی نیست، انتشارات علمی سنا با سال‌ها تجربه در تولید و انتشار کتاب علوم پزشکی در مقطع ارشد و دکتری، برای تمام رشته‌های پزشکی کتاب‌های کنکوری تالیف می‌کند و مولفان کتاب در کلاس‌ها به تدریس کتاب‌های خودشان می‌پردازند.

کلاس‌های سنا به دو روش برگزار می‌شود:

  • کلاس تشریحی

استادان در کلاس‌های تشریحی، معمولا دروس و نکات را از پایه برای داوطلبان توضیح می‌دهند. ممکن است که داوطلبان با خرید کتاب و مطالعه خودآموز، مطالب را به خوبی متوجه نشوند و به استادی نیاز داشته باشند تا در این مسیر آن‌ها را همراهی کنند و مطالب سنگین را برایشان توضیح دهد، برای این دسته ازداوطلبان کلاس‌های تشریحی بهترین گزینه است. داوطلبان با شرکت در کلاس‌های تشریحی به صفرتاصد مطالب کنکور مسلط می‌شوند.

  • کلاس نکته و تست از پایه

در کلاس‌های نکته و تست از پایه، استادان به جمع بندی مطالب، آموزش نکته‌ها و تست‌های کنکوری می‌پردازند. گاهی داوطلبان، دروس را به خوبی بلدند و فقط احتیاج دارند تا با استادان مطالب کتاب‌ها را مرور کنند. برای این دسته از داوطلبان کلاس نکته و تست از پایه را توصیه می‌کنیم تا به‌راحتی مطالب را مرور کنند و برای کنکور آماده شوند.

کلاس ارشد وزارت بهداشت | سنابوک

اساتید کلاس های سنا

موسسه سنا در انتخاب اساتید بسیار حساس بوده است و همواره سعی کرده است تا اساتید خوب و با تجربه‌‌ای را در موسسه آموزشی خود داشته باشد، در ادامه به معرفی اساتید سنا می‌پردازیم.

آقای دکتر جعفرنژاد

آقای دکتر جعفرنژاد از استادان بنام و خوب در حوزه بیوشیمی است که با موسسه سنا در برگزاری کلاس ارشد وزارت بهداشت همکاری داشته است. همچنین ترجمه‌های مهمی مانند ترجمه بیوشیمی هارپر و بیوشیمی لنینجر نیز از آثار دکتر جعفرنژاد است. ایشان در دانشگاه جندی شاپور اهواز در مقطع کارشناسی رشته تغذیه تحصیل کرده‌اند، با رتبه 1 وارد مقطع کارشناسی ارشد شد و دوره کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند.

او با کسب رتبه 3 دکتری، وارد دانشگاه تربیت مدرس شد و تحصیلات خود را در آنجا ادامه داد. دکتر جعفرنژاد از سال 81 تدریس را آغاز کرد و خوشبختانه در طی این سال‌ها هزاران قبولی در کنکور داشته است. دکتر جعفرنژاد در موسسات زیادی فعالیت داشته است که از آنها می‌توانیم به جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، موسسه خلیلی و موسسه سنا اشاره کنیم.

کلاس ارشد وزارت بهداشت دکتر جعفرنژاد | سنابوک

خانم دکتر لطافت نژاد

خانم دکتر لطافت‌نژاد نیز از استادان خوب سنا است که درس اصول و مبانی سازمان مدیریت را تدریس می‌کند. دکتر لطافت نژاد تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رتبه 5 گذرانده است. و با کسب رتبه یک دکترا، دوره دکتری خود را در دانشگاه ایران گذرانده است. از سال 96 به تدریس پرداخته است و در موسسه سنا، دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران، دانشکده بهداشت علوم پزشکی در تهران و آموزش ضمن خدمت کارکنان تدریس می‌کند.

فعالیت در موسسه ملی تحقیقات سلامت، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت جنوب تهران و همکاری در پروژه‌های بین المللی از دیگر فعالیت‌های ایشان بوده است. همچنین تعداد قبولی‌های داوطلبان در کلاس دکتر لطافت نژادبیش از 80% بوده است.

کلاس ارشد وزارت بهداشت لطافت نژاد | سنابوک

آقای دکتر پورغلام

آقای دکتر پورغلام نیز از اساتید خوب و معروف موسسه سنا است و دروس پرستاری را تدریس می‌کند. دکتر پورغلام با رتبه 6 وارد مقطع کارشناسی ارشد شد و با کسب رتبه 2 در مقطع دکتری به تحصیل ادامه داد. او در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کرده است و اکنون از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. دکتر پورغلام در کلاس‌های پرستاری داخلی جراحی خود بر اساس کتاب‌های برونر تدریس می‌کند. و سابقه همکاری خوبی با موسه علوم پزشکی سنا داشته است.

 

کلاس ارشد وزارت بهداشت دکتر پور غلام | سنابوک

خانم دکتر زارع

خانم دکتر زارع از اساتید خوب موسسه سنا است و به تدریس کلاس آمادگی ارشد سازمان مدیریت بهداشت و درمان می‌پردازد. دکتر زارع استعداد درخشان مقطع ارشد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است و با کسب رتبه 4 دکترا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحصیل کرده است. موسسه سنا تجربه بسیار خوبی از همکاری با دکتر زارع داشته است.

خوشبختانه در سال‌های گذشته، بیش از 80% داوطلبانی که در کلاس ارشد سازمان مدیریت دکتر زارع حضور داشته‌اند با رتبه‌های خوب قبول شده‌اند. همچنین دکتر زارع از درسنامه‌های کامل سنا برای تدریس دروس و مطالب استفاده می‌کند.

کلاس ارشد وزارت بهداشت دکتر زارع | سنابوکآقای دکتر رستمی

آقای دکتر رستمی استاد زبان کلاس ارشد وزارت بهداشت موسسه سنا است. دکتر رستمی با سابقه 23 سال تدریس یکی از مجرب‌ترین استادان موسسه علوم پزشکی سنا است. ایشان بیش از 15000 دانشجو را در یادگیری زبان کنکور یاری داده‌اند. و خوشبختانه در طی این سال‌ها 300 رتبه تک رقمی در رشته‌های مختلف و هزاران نفر قبولی در دانشگاه‌های برتر ایران داشته اند. همچنین ایشان نویسنده هفت عنوان کتاب در این حوزه هستند.

موسسه سنا 8 سال است که تجربه همکاری خوبی با دکتر رستمی داشته است و داوطلبان زیادی را به هدفشان رسانده است. شیوه تدریس استاد رستمی در کلاس‌ها به این صورت است که ایشان بیش از 95% مطالب جزوه و کلاس را بر اساس سوالات آزمون‌های 5 سال اخیر فراهم کرده‌اند و شیوه تدریسشان کاملا به‌روز است.

کلاس ارشد وزارت بهداشت دکتر رستمی | سنابوک

خانم دکتر نسرین ابوالحسن بیگی

خانم دکتر نسرین ابوالحسن بیگی مدرک کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دارد و  با کسب رتبه 7 کنکور کارشناسی ارشد، در مقطع کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کرد. ایشان در مقطع دکتری تخصصی رشته اقتصاد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل کرده است.

دکتر ابوالحسن بیگی از سال 95 با موسسه سنا همکاری می‌کند و خوشبختانه از همان سال اول همکاری تا به امروز بدون استثنا تمام دانشجویانش با رتبه‌های خوب در مقطع ارشد و دکترا قبول شده‌اند. همچنین تعدادی رتبه‌های تک رقمی نیز در بین این دانشجویان داشته است. دکتر ابوالحسن بیگی در کلاس خود، کل کتاب‌ها را همراه تست‌ها را تمرین می‌کند و بالای70% درصد مطالب را در کلاس پوشش می‌دهد. شما نیز با شرکت در کلاس ارشد وزارت بهداشت اساتید سنا می‌توانید رتبه دلخواهتان را کسب کنید.

کلاس ارشد وزارت بهداشت سنا | استاد ابوالحسن بیگی

و همچنین استادان دیگری نیز با مجموعه سنا همکاری دارند که شما برای اطلاع بیشتر از کلاس‌ها و اساتید و هزینه کلاس ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مشاورین سنا در ارتباط باشید. همچنین شما می‌توانید برای تهیه منابع ارشد وزارت بهداشت و خرید کتاب‌های علوم پزشکی به سایت سنابوک که سایت ناشر است مراجعه فرمایید و کتاب‌های انتشارات سنا را با درصد تخفیف مناسبی تهیه کنید.