داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت که قصد قبولی شدن تو این آزمون رو دارند و این هدف براشون جدیه اغلب خودشون رو با شرکت در کنکور آزمایشی ارشد وزارت بهداشت محک می‌زنند. این موضوع باعث می‌شه تا دانشجو از طریق خود آزمایی و بااستفاده از آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت بتونه:

  • از میزان تسلط خودش بر مطالب آگاه بشه.
  • با استفاده از بودجه بندی آزمون، بتونه مطالب درسی خودش رو تقسیم بندی کنه، برای مثال بدونه که تا یک تاریخ مشخص باید 25 درصد اولیه مطالب رو مطالعه کرده باشه، در غیر اینصورت رتبش در آزمون آزمایشی غیر واقعی میشه.

نکته: حتما براتون پیش اومده که به واسطه موضوعات مختلف مطالعات خودتون رو به تعویق بندازید، در اینصورت اگر آزمون داشته باشید مجبورید برای امتحان دادن به مطالعه ادامه بدید و ساعات عقب افتاده رو جبران کنید.

  •  پیشروی با بودجه بندی آزمون به‌نوعی یک برنامه ریزیه، شرکت در آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت می‌تونه به داوطلبانی که نمی‌تونن برای مطالعه برنامه ریزی کنن کمک کنه تا برای مطالعه مطالب برنامه ریزی داشته باشن.
  • با شرکت در کنکور آزمایشی وزارت بهداشت می‌تونید از استرس خودتون پیش از شرکت در آزمون اصلی کم کنید.

تمام موارد در کنار موارد بسیار دیگر شرکت در آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت رو ضروری می‌کنه؛ مثل بسیاری از آزمون‌های آزمایشی، موسساتی هستند که کنکور آزمایشی وزارت بهداشت رو برگزار می‌کنن اما سوال اینجاست؛

بهترین موسسه کنکور ارشد وزارت بهداشت کدام است؟

بهترین موسسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

برای پاسخ به این سوال که بهترین موسسه کنکور ارشد وزارت بهداشت کدومه، باید به پارامترهای زیادی توجه کنید، مهم‌تر از همه این نکته است که شما می‌خواهید چه خدماتی را از این موسسه دریافت کنید.

در این بخش در رابطه با کنکور آزمایشی وزارت بهداشت صحبت می‌کنیم بنابراین در ادامه این مطالب به شما می‌گیم که چرا باید موسسه سنا رو برای شرکت در ازمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت انتخاب کنید.

آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت سنا

1- قدمت برگزاری کنکور آزمایشی وزارت بهداشت در موسسه سنا

موسسه علوم پزشکی سنا از سال 87 تاحالا در حال برگزاری آزمون‌های آزمایشی به شیوه‌های مختلف حضوری و آنلاینه، بنابراین تجربه‌ای که این موسسه در برگزاری آزمون‌های آزمایشی داره، بسیار بیشتر از موسسات تازه تاسیسی هست که با کاهش قیمت برگزاری ازمون تنها سعی در جذب مشتری دارن.

2- جامعه آماری

جامعه آماری یا به‌عبارتی تعداد شرکت کنندگان در آزمون باید به میزانی باشه که بتونه در نهایت رتبه و تراز درستی رو به شما نشون بده. آزمون آزمایشی سنا به دلیل مدت زمان فعالیت موسسه، داشتن نمایندگی فعال در سراسر کشور، برگزاری امتحانات آنلاین ( داوطلبان می‌توانند از کل کشور به‌صورت همزمان در آزمون شرکت کنند) از جامعه آماری بالایی برخورداره، البته نکته دیگه‌ای که در مورد آزمون‌های آزمایشی سنا وجود داره اینه که این موسسه ترجیح می‌ده برای رشته‌هایی که جامعه آماری پایینی دارن، آزمون برگزار نکنه یا تعداد مراحل آزمون رو کاهش بده

بجای اینکه با استفاده از داوطلبای غیر واقعی آزمون رو برگزار کنه و در نهایت رتبه و ترازی که در اختیار شما قرار می‌گیره فاصله زیادی با دانش واقعی شما داشته باشد.

بنابراین اگر با موسسه سنا تماس گرفتین و برای رشته‌ای ازمون نداشتیم، دلیل این هست که جامعه آماری ما به حد نساب نرسیده و درست نیست بخاطر سود بیشتر تراز و رتبه درستی به دانشجو ندیم و دانشجو رو تو یه امید واهی قرار بدیم یا از انگیزش کم کنیم!

3- منابع طراحی سوالات

همونطورکه می‌دونید موسسه علوم پزشکی سنا یه موسسه کنکوریه که علاوه‌بر آزمون، کتاب، کلاس و مشاوره هم داره! خیلی از دانشجوهای ما بجای رفرنس خوندن، کتاب‌های خودمون که خلاصه‌ای از رفرنس‌های اصلی هستند رو میخونن اما آیا به نظر خودتون این درسته که ما رفرنس طراحی سوال رو کتاب‌های خودمون قرار بدیم؟ اینجوری که هر کس کتابای تو بسته آموزشی رو خوب بخونه رتبه 1 میشه!

منابع آزمون آزمایشی سنا فقط و فقط از منابع اعلام شده توسط وزارت بهداشته! اینطوری کسایی که کتاب‌ها و بسته‌های ما رو نخریدن هم میتونن تو آزمون شرکت کنن و مطمئن باشن تو رقابت درستی قرار گرفتن و کسایی که کتاب‌ها و بسته‌های ما رو خریدن هم میتونن ببینن حالا که دارن بجای رفرنس، کتاب‌های خلاصه‌ای رو که ما بهشون توصیه کردیم میخونن چقدر موفق هستن و انجام این کار چقدر فشار رو از رو دوششون برداشته!

4- طراحی سوالات

طراح سوالات در آزمون آزمایشی سنا رتبه برترها و اساتید اون رشته هستند، این سوالات در سه سطح، آسان، متوسط و سخت طراحی میشن، قطعا از سوالات پرتکرار آزمون ارشد وزارت بهداشت در اون استفاده میشه، اما این به این معنی نیست که بخوایم در طراحی سوالات از سوالات سال‌های گذشته استفاده کنیم، در اینصورت طراحی سوال معنی نمیده، این سوالات مشابه سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت و بعضا حتی سخت‌تر هم طراحی میشن تا ذهن شما آمادگی مواجه شدن با سوالاتی، غیر از مواردی که در کتاب‌های تست میخونید رو هم داشته باشه، طراحان سوالات ما سعی می‌کنند بر اساس ذائقه و دیدگاه طراحان سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت سوال طرح کنند.

5- پاسخنامه تشریحی

بعد از برگزاری آزمون آزمایشی سنا موسسه یک پاسخنامه تشریحی در اختیار شما قرار می‌ده، تو این پاسخنامه تشریحی، نکات مهم سوالات، چالش‌های هر سوال، منبعی که سوالات از اون طراحی میشه و بسیاری از نکات دیگه در اختیار داوطلب قرار می‌گیره! به عبارتی بعد از هر آزمون یک جزوه پر از نکته دارید که می‌تونید با استفاده از کارنامه و این پاسخنامه اشکالات خودتون رو دربیارید و تاکنکور بیشتر روی اونها کار کنید.

6- کارنامه

بعد از برگزاری آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت سنا، براتون یک کارنامه صادر میشه، قبل از هر چیز سوالاتی که غلط جواب دادید مشخص میشه و میتونید جواب‌های خودتون رو با پاسخنامه تشریحی مطابقت بدید تا ببنید کجاها رو اشتباه کردید.

توصیه: از سوالاتی که بهشون جواب درست دادید نگذرید، شاید اتفاقی به یک سوال جواب درست داده باشید، پس حتما پاسخنامه تشریحی رو کامل بخونید تا ببنید طراح سوال، چه منطقی پشت طرح اون سوال داشته، این نکته برای سوالای سخت، حتی اگر بهشون درست جواب دادید، خیلی خیلی مهمه!

تو کارنامه علاوه بر موارد بالا، رتبه در درس و رتبه در رشته هم مشخص میشه! سنا رتبه رو بر اساس کنکور سال قبل تخمین نمیزنه سختی و آسونی آزمون هر سال و سطح علمی شرکت کنندگان در هر سال فرق می‌کنه بنابراین این کار یجورایی درست نیست، مطمئن باشید جامعه آماری شرکت کنندگان آزمون آزمایشی سنا انقدر بالا هست که تخمین رتبه شما درست دربیاد.

تست زدن یا شرکت در کنکور آزمایشی وزارت بهداشت

هدف از مطالعه کتاب تست آشنا شدن با شیوه طراحی سوالات و به چالش کشیدن ذهن برای بخاطر سپاری مطالب است، حتی اگر کتاب‌هایی مثل جعبه سیاه رو خریده باشید و آزمون رو برای خودتون شبیه سازی کنید باز هم تو آزمونی که برای خودتون شبیه سازی کردید بی رقیب هستید، یعنی کسی نیست که خودتون رو باهاش مقایسه کنید، بنابراین شرکت کردن در آزمون خیلی مهمه!

چرا آزمون آزمایشی سنا

باتوجه به همه حرف‌هایی که در بالا گفتیم، فک کنم تا حالا دلیل اینکه چرا آزمون‌‌های آزمایشی سنا رو انتخاب کنید رو فهمیدید فقط یادتون باشه برای شرکت در آزمون آزمایشی کمیت رو در نظر نگیرید، واقعا تو موارد این چنینی کیفیت و سابقه حرف اول روز می‌زنند. برای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با شماره تلفن‌های موسسه علوم پزشکی سنا یا شماره تماس نمایندگی های علوم پزشکی سنا در شهر خود تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر آزمون مورد نظر خود را ثبت نام نمایید.