بررسی و معرفی کتاب

بافت شناسی جان کوئیرا 2023

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا 2018

بافت شناسی جان کوئیرا یکی از بهترین کتاب های درسی جهان شناخته شده در جهان است که 45 سال از اولین انتشار آن می‌گذرد. این کتاب ارائه‌دهنده مطالب دقیقی در رابطه با اطلاعات ساختاری و عملکردی بافت انسانی است. ویرایش پانزدهم همچنان ارزش خود را به عنوان منبعی مناسب، مفید و خلاصه حفظ کرده و توسط کاربران آن بسیار مورد قدردانی است.

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا از بحث بیولوژی شروع می‌کند و به‌‌صورت گام به گام جلو می‌رود تا به بحث بافت شناسی می‌رسد. همچنین در ترجمه کتاب جان کوئیرا، علم بافت شناسی به‌خوبی با علم بیوشیمی، ایمونولوژی، غدد وفیزیولوژی آمیخته می‌شود. درست به همان صورت که در کتاب اصلی به مبحث بافت شناسی توأم با این مباحث پرداخته شده است.

بافت شناسی جان کوئیرا 2018 همانند ویرایش پیشین فصل‌بندی شده است که در ادامه سرفصل های اصلی کتاب را به صورت تیتروار می‌توانید مشاهده کنید.

فهرست کتاب بافت شناسی جان کوئیرا

با توجه به اینکه ترجمه های زیادی از کتاب بافت شناسی جان کوییرا موجود است ولی مباحث اصلی کتاب در تمام ترجمه‌ها مشترک است. کتاب در 23 بخش ارائه شده و هر بخش به چندین فصل زیر مجموعه تقسیم شده است.

در فصل اول تکنیک های بافت شناسی مرور شده است. در دو فصل بعدی سازماندهی ساختاری و عملکردی بیولوژی هسته و سیتوپلاسم سلول های انسانی توضیح داده شده است. درهفت فصل بعدی چهاربافت پایه بدن که ارگان های بدن انشان را می سازند بررسی شده است. در فصول باقی مانده ویژگی ها و سازماندهی عملکردی این بافت ها در هریک از دستگاه ها و ارگان های بدن شرح داده شده است. با توجه به تغییرات جدید، کتاب بافت شناسی جان کوییرا یکی از مفیدترین منابع آموزشی برای خوانندگان خود خواهد بود. جان کوئیرا 2018 بهترین ابزار برای درک مدرن از روابط ساختاری و عملکردی است که اساس فیزیولوژی، بیوشیمی سلولی و آسیب شناسی است.

فصل اول : بافت شناسی و روش های مطالعه
فصل دوم: سیتوپلاسم
فصل سوم: هسته
فصل چهارم: بافت پوششی
فصل پنجم: بافت همبند
فصل ششم: بافت چربی
فصل هفتم: غضروف
فصل هشتم: استخوان
فصل نهم: بافت عصبی و دستگاه عصبی
فصل دهم: بافت عضلانی
فصل یازدهم: دستگاه گردش خون
فصل دوازدهم: خون
فصل سیزدهم: خون سازی
فصل چهاردهم: سیستم ایمنی و ارگان های لنفاوی
فصل پانزدهم: لوله گوارش
فصل شانزدهم: اعضا ضمیمه لوله گوارش
فصل هفدهم: دستگاه تنفس
فصل هجدهم: پوست
فصل نوزدهم: دستگاه ادراری
فصل بیستم: غدد درون ریز
فصل بیست و یکم: دستگاه تولید مثل مرد
فصل بیست و دوم: دستگاه تولید مثل زن
فصل بیست و سوم: چشم و گوش:اندام های حسی اختصاصی

دانلود کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا

ترجمه فارسی بافت شناسی جان کوئیرا صرفا به صورت فیزیکی در بازار موجود می‌باشد و برای حمایت از حقوق مولفین و ناشرین هیچ گونه فایل pdf ترجمه شده از این کتاب برای دانلود روی سایت قرار نمی گیرد. برای دانلود نسخه زبان اصلی کتاب جان کوئیرا پایه 2016 می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

بهترین ترجمه بافت شناسی جان کوئیرا

مبحث بافت شناسی در حقیقت پایه و اساس مباحثی همچون آسیب شناسی یا همان علم پاتولوژی است. از همین رو این کتاب به عنوان یک کتاب مرجع برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی مهم است که سبب شده اهمیت ترجمه بافت شناسی پایه نیز برای بسیاری از رشته‌های دانشگاهی بالا باشد. با توجه به اهمیت این کتاب مترجمین بسیاری تلاش می‌کنند تا بهترین ترجمه از جان کوییرا را در اختیار کاربر قرار دهند. منظور از بهترین ترجمه بافت شناسی جان کوئیرا رعایت مواردی همچون ترجمه روان و سلیس، صفحه آرایی قابل قبول، به کار بردن واژه انگلیسی در کنار عبارت فارسی کلمات خیلی مهم، فونت مناسب به کار رفته در نگارش متون و… است که برای درک مفهوم بهتر باید در نظر گرفته شوند.

برای خرید بهترین ترجمه کتاب بافت شناسی جان کوئیرا 2018 می توانید با مراجعه به لینک های پایین و یا مراجعه به دسته بندی ” بافت شناسی ” در همین سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

بافت شناسی جان کوئیرا دکتر رضا شیرازی

بافت شناسی جان کوئیرا

بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه رضا شیرازی یکی از بهترین ترجمه‌های ویراست پانزدهم کتاب Junqueira’s Basic Histology است. ترجمه کتاب توسط دکتر شیرازی و تعدادی از همکاران آن انجام شده و به صورت رنگی و جلد شومیز موجود است.

  • مترجمین: دکتر رضا شیرازی، دکتر شبنم بخشعلی زاده
  • انتشارات: اندیشه رفیع / میرماه
  • مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب جان کوئیرا اندیشه رفیع روی عکس کتاب کلیک کنید.

کتاب بافت شناسی ترجمه دکتر ملیحه نوبخت

بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر ملیحه نوبخت یکی دیگر از ترجمه‌های ویراست پانزدهم کتاب بافت شناسی پایه است. ترجمه کتاب توسط دکتر نوبخت و تعدادی از همکاران آن انجام شده و به صورت رنگی و با جلدهای شومیز و گالینگور موجود است.

  • مترجمین: دکتر ملیحه نوبخت و همکاران
  • انتشارات: آرتین طب
  • مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور/شومیز، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب جان کوئیرا نوبخت روی عکس کتاب کلیک کنید.

بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر حسن زاده

بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا حسن زاده یکی دیگر از ترجمه‌های ویراست پانزدهم کتاب Junqueira’s Basic Histology است. ترجمه کتاب توسط دکتر حسن زاده و تعدادی از همکاران آن انجام شده و به صورت رنگی و جلد گالینگور موجود است.

  • مترجمین: دکتر غلامرضا حسن زاده، دکتر رستم قربانی، دکتر مظفر خزاعی، دکتر جعفر گلعلی پور، دکتر طاهره طلایی و…
  • انتشارات: ابن سینا
  • مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب بافت شناسی جان کوییرا روی عکس کتاب کلیک کنید.

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا دکتر منتظری

بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا دکتر منتظری یکی دیگر از ترجمه‌های بافت شناسی پایه جان کوییرا ویراست پانزدهم است. ترجمه کتاب توسط دکتر منتظری و دکتر بهادری انجام شده و به صورت رنگی و جلد گالینگور موجود است.

  • مترجم: دکتر سید مهدی منتظری، دکتر مسلم بهادری
  • انتشارات: ارجمند
  • مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب جان کوئیرا دکتر منتظری روی عکس کتاب کلیک کنید.

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا فردین عمیدی

بافت شناسی جان کوئیرا

بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه فردین عمیدی یکی از ترجمه‌های معروف ویراست پانزدهم Junqueira’s Basic Histology است. ترجمه کتاب توسط دکتر عمیدی و تعدادی از همکاران آن انجام شده و به صورت رنگی و جلد گالینگور موجود است.

  • مترجم: دکتر فردین عمیدی، دکتر پروین ثابتی، دکتر سعید نکونام، دکتر سمیه صلح جو، دکتر حیدر تولی، دکتر زهرا خدابنده
  • انتشارات: حیدری
  • مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل، قیمت و خرید کتاب بافت شناسی جان کوئیرا عمیدی روی عکس کتاب کلیک کنید

کتاب بافت شناسی سلیمانی راد

کتاب بافت شناسی سلیمانی راد به عنوان یکی از منابع درس بافت شناسی در کارشناسی ارشد علوم تشریحی (آناتومی) کاربرد زیادی دارد. یکی از نکات قابل توجه در مورد بافت شناسی این است که بافت شناسی، پیوستگی بسیار نزدیکی با سایر علوم پزشکی و زیستی نظیر آناتومی، جنین شناسی، فیزیولوژی، پاتولوژی و سیتولوژی دارد. این کتاب به نحوی تدوین و تالیف شده که هم برای خواننده روان و مفهوم باشد و هم نیازهای علمی دانشجویان پزشکی و سایر رشته ها ی وابسته را تامین نماید. بافت شناسی دکتر سلیمانی راد در اکثر دانشگاه ها به عنوان یک کتاب جامع استفاده می شود و نیاز اکثر دانشجویان را در این زمینه برطرف می‌کند.

  • نویسنده: دکتر جعفر سلیمانی راد
  • انتشارات: گلبان
  • مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب بافت شناسی سلیمانی راد روی عکس کتاب کلیک کنید.

بافت شناسی سلیمانی راد ویراست جدید

بافت شناسی سلیمانی راد

خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب بافت شناسی پایه منبع اصلی درس بافت شناسی برای رشته های مختلف پزشکی و کارشناسی ارشد است. به دلیل حجم سنگین کتاب و ارائه مطالب جامع، مطالعه آن در هنگام آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد، وقت گیر و طاقت فرسا است لذا نیاز به مجموعه ای جامع ولی مختصر جهت استفاده دانشجویان رشته های مختلف بسیار ضروری است. کتاب خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا بر همین مبنا و به منظور کمک به دانشجویان تهیه شده است.

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید چکیده بافت شناسی روی عکس کتاب کلیک کنید.

خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا 2018

خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا

 

خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا

چکیده بافت شناسی جان کوئیرا

اطلس بافت شناسی

بافت شناسی جان کوئیرا

یکی از مسائل مهمی که همواره باید در خواندن کتاب های مختلف بافت شناسی در نظر گرفته شود، توجه به تصاویر آن است. یک تصویر خوب و رنگی یه خوبی می‌تواند بافت شناسی و مفاهیم آن را به خوبی به کاربر انتقال دهد. این امر سبب داشته است تا اطلس بافت شناسی همواره یکی از کتاب های مورد توجه باشد.

دانشجویان می توانند از اطلس بافت شناسی در موقعیت های مختلف به خصوص در کلاس های بافت شناسی عملی هنگام مطالعه لام های بافت شناسی با میکروسکوپ استفاده کنند.

برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید اطلس رنگی بافت شناسی روی عکس کتاب کلیک کنید.

اطلس بافت شناسی نوبخت

اطلس بافت شناسی نوبخت

اطلس بافت شناسی جان کوئیرا

اطلس بافت شناسی دکتر شیرازی

اطلس جیبی بافت شناسی نتر

اطلس جیبی بافت شناسی نتر

کتاب تست بافت شناسی

گنجینه سوالات بافت شناسی یک کتاب بسیار جامع است که از نظر جامعیت با هر کتاب کنکوری دیگری در هر رشته ای قابل مقایسه نیست. در واقع مولف این کتاب همه تست های بافت شناسی از هر مرجع کنکوری که در کشور برگزار شده است را در این نسخه آورده است. از سوالات کنکورهای ارشد و دکتری آناتومی، تست های دکتری مهندسی بافت، بیولوژی تولید مثل، علوم سلولی کاربردی گرفته تا سوالات ارشد و دکتری آناتومی وزارت علوم و حتی سوالات علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی همه و همه در این کتاب وجود دارند. ارزش وجودی این همه تست زمانی مشخص می شود که می بینیم بسیاری از تست های این کتاب در کنکورهای مختلف رشته های مختلف در حال تکرار شدن هستند.

گنجینه جامع سوالات بافت شناسی

گنجینه سوالات بافت شناسی

مجموعه تست بافت شناسی

مجموعه تست بافت شناسی

بافت شناسی جان کوئیرا دکتر حسن زاده

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر حسن زاده، دکتر رستم قربانی، دکتر مظفر خزاعی و سایر همکاران را می توانید از سنابوک سفارش دهید

بافت شناسی جان کوئیرا دکتر نوبخت

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر ملیحه نوبخت، دکتر علیرضا طالبی، دکتر محمدرضا عرب و سایر همکاران را از سنابوک سفارش دهید

بافت شناسی جان کوئیرا دکتر شیرازی

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر رضا شیرازی و دکتر شبنم بخشعلی زاده را می توانید از سنابوک سفارش دهید

بافت شناسی جان کوئیرا دکتر منتظری

کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه دکتر مهدی منتظری زیرنظر دکتر مسلم بهادری را می توانید از سنابوک سفارش دهید

5 فکر در مورد “ بافت شناسی جان کوئیرا 2023

  1. راضیه گفت:

    عالی بود… کاملترین مقاله ای بود که تا حالا در مورد کتاب های موجود در بازار برای ترجمه فارسی بافت شناسی جان کوییرا دیدم

  2. yara گفت:

    خیلییییییییییی مطلب خوبی بود، مرسی

    1. خواهش می‌کنم.

  3. آریا گفت:

    هر ترجمه ای که مد نظرمون باشه رو می تونیم از ساتی شما تهیه کنیم؟

    1. بله هر ترجمه ای که مدنظرتون هست رو تو سایت سرچ کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *