بررسی و معرفی کتاب

معرفی کتاب جنین شناسی لانگمن

کتاب لانگمن 2019 ترجمه فارسی

کتاب جنین شناسی پزشکی لانگمن به عنوان پر استفاده ترین رفرنس در تدریس جنین شناسی در دانشگاه های علوم پزشکی داخل ایران و خارج از ایران می باشد که دلیلی بر اعتبار این کتاب است. دانشجویان لیسانس مامایی و دانشجویان پزشکی معمولا در طول دوره تحصیل خود در درس جنین شناسی از کتاب جنین لانگمن بهره می برند و به نوعی اصلی ترین رفرنس جنین شناسی در دوره لیسانس و دوره ی عمومی پزشکی است. البته در حوزه تحصیلات تکمیلی و در مراحل پیشرفته تر بعنوان مثال برای متخصصان زنان و دوره دکتری تخصصی آناتومی، بیولوژی تولید مثل و… کتاب جنین شناسی لارسن بسیار کاربردی تر است که از طریق همین سایت می توانید به آن دسترسی داشته باشید.مطالب اصلی کتاب فیزیولوژی گایتون در 15 بخش ارائه شده است که شامل مباحث زیر است:

کتاب جنین شناسی لانگمن 2019

در کتاب جنین شناسی لانگمن 2019 با ارائه نمونه های بالینی متعدد ناشی از اختلالات روندهای ترکیبی، برمفاهیم پایه جنین شناسی تاکید شده است. این کتاب در 2 بخش سازماندهی شده است:
بخش اول: شامل نمای کلی ازمراحل اولیه تکوین از گامتوژنزیس تا دوره رویان است.
بخش دوم: روند های اساسی رویان زایی برای هریک از دستگاه های بدن توصیف شده است .

هر فصل از کتاب جنین شناسی پزشکی 2019 علاوه بر توصیف روند تکوین طبیعی دارای نکات بالینی است. همچنین باتوجه به اهمیت روزافزون ژنتیک و بیولوژی مولکولی در جنین شناسی و مطالعه ناهنجاری های مادرزادی بحث شده است. قسمت خلاصه هرفصل به صورت مروری و مختصر بر روی نکات مهم و کلیدی همان فصل است.ترجمه فارسی کتاب جنین شناسی لانگمن توسط اساتید برتر کشور به چاپ رسیده است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

فهرست کتاب جنین شناسی لانگمن

فصل 1 :مقدمه‌ای بر تنظیم و پیامرسانی مولکولی
فصل 2 :گامتوژنز: تبدیل سلول‌های زایا به گامت های مذکر و مؤنث
فصل 3 :هفته ی اول تکامل: تخمک گذاری تا لانه‌گزینی
فصل 4 :هفته‌ی دوم تکامل: صفحه ی زایای دو لایه
فصل 5 :هفته‌ی سوم تکامل: صفحه‌ی زایای سه لایه
فصل 6 :هفته های سوم تا هشتم: دوره ی رویانی
فصل 7 :لوله‌ی گوارش و حفرات بدن
فصل 8 :ماه سوم تا هنگام تولد: جنین و جفت
فصل 9 :نقایص هنگام تولد و تشخیص آن ها قبل از تولد
فصل 10 :اسکلت محوری
فصل 11 :دستگاه عضلانی
فصل 12 :اندام ها
فصل 13 :دستگاه قلبی عروقی
فصل 14 :دستگاه تنفسی
فصل 15 :دستگاه گوارش
فصل 16 :دستگاه ادراری تناسلی
فصل 17 :سر و گردن
فصل 18 :دستگاه عصبی مرکزی
فصل 19 :گوش
فصل 20 :چشم
فصل 21 :دستگاه پوششی

ترجمه فارسی جنین شناسی پزشکی لانگمن 2019 صرفا به صورت فیزیکی در بازار موجود می باشد و برای حمایت از حقوق مولفین و ناشرین هیچ گونه فایل pdf ترجمه شده از این کتاب برای دانلود روی سایت قرار نمی گیرد.برای خرید ترجمه لانگمن ویراست چهاردهم می توانید با مراجعه به لینک های پایین و یا مراجعه به دسته بندی ” جنین شناسی ” در همین سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید

جنین شناسی لانگمن ترجمه حسن زاده

ترجمه فارسی جنین شناسی لانگمن حسن زاده به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب لانگمن 2019 روی عکس کتاب کلیک کنید.

مترجمین: دکتر غلامرضا حسن زاده، دکتر مسلم بهادری، دکتر مظفر خزاعی، دکتر علیرضا فاضل، دکتر فرید ابوالحسنی
انتشارات: ابن سینا
مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر شیرازی

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر شیرازی به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب لانگمن دکتر شیرازی روی عکس کتاب کلیک کنید.

مترجمین: دکتر رضا شیرازی، دکتر شبنم بخشعلی زاده
انتشارات: اندیشه رفیع
مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

جنین شناسی لانگمن غفاری نوین

جنین شناسی لانگمن غفاری نوین به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب لانگمن 2019 دکتر غفاری نوین روی عکس کتاب کلیک کنید

مترجمین: دکتر جمال مجیدپور، دکتر کیوان مرتضایی، دکتر معرفت غفاری نوین، دکتر زینب نامجو و…
انتشارات: جامعه نگر
مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور، رنگی

کتاب جنین شناسی لانگمن ترجمه عمیدی

کتاب جنین شناسی لانگمن ترجمه عمیدی به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب جنین لانگمن 2019 دکتر عمیدی روی عکس کتاب کلیک کنید
مترجمین: دکتر فردین عمیدی
انتشارات: حیدری
مشخصات ظاهری: وزیری، رنگی

نکته: این کتاب با دو جلد شومیز (جلد نرم) و جلد گالینگور (جلد هارد) در دسترس است.

جنین شناسی لانگمن ترجمه غلامی نژاد

جنین شناسی لانگمن غلامی نژاد به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید کتاب لانگمن 2019 ارجمند روی عکس کتاب کلیک کنید

مترجمین: دکتر غلامرضا حسن زاده، مرتضی غلامی نژاد، مهداد عبدی
انتشارات: ارجمند
مشخصات ظاهری: وزیری، گالینگور، رنگی

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر مهدی زاده

جنین شناسی لانگمن مهدی زاده به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید جنین لانگمن روی عکس کتاب کلیک کنید

مترجمین: دکتر مهدی مهدی زاده، طیبه آرتیمانی، بیتا سیفی، مهرداد بختیاری و…
انتشارات: اشراقیه
مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

رویان شناسی لانگمن دکتر نوبخت

جنین شناسی لانگمن مهدی زاده به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید جنین لانگمن روی عکس کتاب کلیک کنید

مترجمین: دکتر مرتضی کروجی، دکتر ملیحه نوبخت و…
انتشارات: آرتین طب
مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

کتاب جنین شناسی سلیمانی راد

کتاب جنین شناسی پزشکی سلیمانی راد به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. در این کتاب ضمن بازنگری کتاب اصلی و گنجاندن یافته های علمی جدید، سعی شده است که پیچیدگی های درس جنین شناسی با افزودن تصاویر رنگی و کیفی کاهش یابد. برای مشاهده اطلاعات کامل کتاب، قیمت و خرید روی عکس کتاب کلیک کنید.

مترجمین: دکتر جعفر سلیمانی راد، دکتر لیلا روشنگر
انتشارات: گلبان
مشخصات ظاهری: وزیری، شومیز، رنگی

نمودارنامه جنین شناسی

کتاب نمودارنامه جنین شناسی به صورت نموداری الگوریتمی برای یادگیری بهتر و مفهومی تر دانش جنین شناسی با متنی روان و با توجه به منابع معتبری همچون جنین شناسی لانگمن و … نگارش شده است و در ادامه ی هر فصل برای تثبیت بیشتر مطالب، سوالات تستی همراه با پاسخ های تشریحی تنظیم شده است که با سر فصل مصوب برای آموزش جنین شناسی پزشکی به دانشجویان علوم پزشکی در کشور هماهنگی دارند. همچنین نمودارنامه جنین شناسی شامل آزمون های 5 سال اخیر ورودی کارشناسی ارشد جنین شناسی وزارت بهداشت همراه با پاسخ های آن ها می باشد تا محک نهایی برای دانشجویان علاقمندی باشد که این کتاب را مطالعه نموده اند تا در پایان به میزان پوشش بالای 96 درصد این کتاب پی ببرند.

مترجمین: سپیده شیدانیک
انتشارات: علمی سنا
مشخصات ظاهری: رحلی، شومیز، رنگی

نمودارنامه جنین شناسی

۲۳۷,۶۰۰ تومان

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر حسن زاده ترجمه فارسی از Langman’s Medical Embryology 14th, 2019 است و به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است. همچنین رویان شناسی لانگمن نیز موجود است.

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر شیرازی و شبنم بخشعلی زاده ترجمه فارسی از Langman’s Medical Embryology 14th, 2019 است و به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است.

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر قاضی جهانی، روشنک قطبی و… ترجمه فارسی از Langman’s Medical Embryology 14th, 2019 است و به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است.

کتاب جنین شناسی لانگمن غفاری نوین، جمال مجیدپور و… ترجمه فارسی از Langman’s Medical Embryology 14th, 2019 است و به صورت تک جلدی به چاپ رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *